Auto Detailing, Car Detailing, Auto SPA, Wołomin, Kobyłka, Zielonka 🚗 S2 Detailing

Auto Detailing, Car Detailing, Auto SPA, Wołomin, Kobyłka, Zielonka
Pranie tapicerki samochodowej Wołomin, Kobyłka, Ząbki
Powłoka ceramiczna samochodowej Wołomin, Kobyłka, Ząbki
Kompleksowa pielęgnacja wnętrza auta Wołomin, Ząbki, Kobyłka
Zabezpieczenie felg Wołomin, Kobyłka, Ząbki, Zielonka
Auto Detailing, Car Detailing, Auto SPA, Wołomin, Kobyłka, Zielonka

Auto Detailing, Car Detailing, Auto SPA, Wołomin, Kobyłka, Zielonka

Pranie tapicerki samochodowej Wołomin, Kobyłka, Ząbki

Pranie tapicerki samochodowej Wołomin, Kobyłka, Ząbki

Powłoka ceramiczna samochodowej Wołomin, Kobyłka, Ząbki

Powłoka ceramiczna samochodowej Wołomin, Kobyłka, Ząbki

Kompleksowa pielęgnacja wnętrza auta Wołomin, Ząbki, Kobyłka

Kompleksowa pielęgnacja wnętrza auta Wołomin, Ząbki, Kobyłka

Zabezpieczenie felg Wołomin, Kobyłka, Ząbki, Zielonka

Zabezpieczenie felg Wołomin, Kobyłka, Ząbki, Zielonka

Poprzedni
Następny

Regulamin kart podarunkowych

Regulamin wykorzystania voucherów:

  1. Vouchery mają określony termin ważności.
  2. Vouchery są jednorazowe.
  3. Vouchery obowiązują na wszystkie usługi.
  4. Firma S2 Detailing oferuje następujące rodzaje voucherów:
    – Voucher kwotowy o wybranej wartości
    – Voucher na wykonanie usług z oferty S2 Detailing
  5. Vouchery generowane są indywidualnie, przypisane do osoby i nie mogą być przedmiotem handlu.
  6. Voucher może być wykorzystany jedynie w całości. Jeżeli wartość usług jest niższa niż wartość vouchera, to całkowita wartość vouchera zostaje uznana za wykorzystaną. Jeżeli wartość usług jest wyższa niż wartość vouchera, wartość vouchera jest odejmowana od wartości usług, a pozostała kwota pozostaje do opłacenia.
  7. Vouchery nie łączą się z ofertami promocyjnymi.
  8. Firma S2 Detailing może odmówić realizacji wykonania usługi w przypadku, gdy zachodzą wątpliwości odnośnie pochodzenia lub autentyczności Vouchera.
  9. Wykorzystując voucher, Nabywca potwierdza, że zapoznał/a się z treścią regulaminu oraz zaakceptował/a jego postanowienia
  10. Termin ważności znajduje się na voucherze. Data ważności vouchera nie podlega przedłużeniu.
  11. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub uszkodzenie vouchera, od daty jego przekazania Nabywcy.
  12. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje każdemu Nabywcy, w terminie 14 dni od daty otrzymania vouchera. Po złożeniu reklamacji przez Nabywcę, wystawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu.
  13. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail, czytelny podpis Nabywcy, dokładny opis i powód reklamacji. Reklamacje niekompletne lub zgłoszone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
  14. O wyniku reklamacji Nabywca lub posiadacz vouchera zostanie poinformowany wiadomością SMS oraz mailem.
5/5 - 9 ocen
Facebook
Instagram
Call Now Button